FAQ - najczęściej zadawane pytania

Aby ułatwić Państwu poruszanie się po naszej stronie, zdecydowaliśmy się umieścić odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w jednym miejscu. Jeżeli poniżej nie znajdziesz odpowiedzi na nurtujące Cię pytanie dotyczące kotłów HKS Lazar, zapytaj nas tu i teraz:

zadaj nam pytanie


Czy pompa ciepła powietrze-woda jest oszczędna?

Rosnąca popularność pomp ciepła nie jest podyktowana tylko i wyłącznie kwestiami związanymi z ekologią i wykorzystaniem odnawialnych zasobów energii. Istotnym czynnikiem są także względy ekonomiczne. Oszczędności płynące z wykorzystania pompy ciepła powietrze-woda są bardzo wyraźne w stosunku do zastosowania tradycyjnych kotłów na paliwa stałe. Należy też zwrócić uwagę na stosunkowo szybki zwrot kosztów inwestycji instalacji pompy ciepła oraz brak opłat związanych np. z emisją gazów.

Czy kocioł na pellet Smart Fire może przyjść w częściach i zostanie złożony na miejscu?

Kotły na pellet Smart Fire na miejsce inwestycji dostarczamy zawsze w całości. Jest to związane z odpowiednią logistyką, a także przed wyjazdem kocioł musi przejść kontrolę jakości, sprawdzane są napędy podajników, wentylatory, siłowniki, itp, dlatego musi byś skręcony. Kocioł można rozebrać przed wniesieniem do kotłowni na dwie części, tj. korpus wymiennika oraz zasobnik. Rozebranie zajmuje ok 40 min, można dla ułatwienia zrobić sobie dokumentację zdjęciową, to na pewno pomoże przy ponownym skręcaniu. Największym elementem będzie zasobnik kotła. Wymiary otworu drzwi dla 150/240 litrów 70 cm, dla zasobnika 440 litrów 85 cm.

Na panelu pojawił się komunikat "Brak transmisji ", co to znaczy i co trzeba zrobić?

Komunikat "Brak Transmisji" wyświetlany na Panelu Wyświetlacza oznacza brak poprawnego połączenia i/lub komunikacji z Modułem A regulatora kotła.

W takim przypadku należy:

  • zresetować regulator kotła poprzez chwilowe odłączenie wygaszonego kotła od źródła zasilania elektrycznego - na około 10 sekund;
  • sprawdzić czy złącza, którymi jest zakończony przewód łączący Panel Wyświetlacza z Modułem A są poprawnie wpięte w gniazda do których są podłączone;

Jeżeli żadna z powyższych czynności nie wyeliminuje występującego błędu, należy skontaktować się z serwisem -> https://www.hkslazar.pl/serwis.html

poprzednia strona
strona z 2

Zadaj nam własne pytanie:

Jeżeli powyżej nie znalazłeś odpowiedzi na wszystkie nurtujące Cię pytania dotyczące produktów HKS Lazar, zadaj nam je tutaj:


token


* - pola wymagane

Nowoczesne urządzenia grzewcze HKS Lazar

Nowoczesne urządzenia grzewcze

Aktualności

2020-08-17 Pompy ciepła i kotły na pellet na Targach Kieleckich 2020

Serdecznie zapraszamy na Targi Kieleckie OGRÓD I TY, które odbędą się w dniach 22-23.08.2020r.

czytaj
2020-08-07 Naturalny czynnik chłodniczy propan R290

Co to tak naprawdę jest ten czynnik R290?

czytaj
2020-06-26 Jako jedyni z Polski wzięliśmy udział w konferencji ATMOsphere

Cykl globalnych spotkań branży pomp ciepła oraz klimatyzacji odbywających się na wszystkich kontynentach

czytaj
2020-06-17 Pompy ciepła na R290 czy R134a, R404A, R407C, R410A, R417A i R419A?

Zastanawiasz się jaki czynnik w pompie ciepła będzie najlepszy?

czytaj
Zgłoś: Rozruch / Przegląd / Awaria

Znajdź na stronie:

Wpisz szukaną frazę:

Wybierz swój język:

Choose your language:

Polski Angielski Niemiecki Francuski

Skontaktuj się z nami

+48 32 47 57 123 Zamów rozmowę sekretariat@hkslazar.pl Przejdź do kontaktu

Jak kupić produkty HKS Lazar?

Wpisz swoją miejscowość w poniższej rubryce a nasz doradca klienta udzieli Ci dodatkowych informacji oraz przeprowadzi przez proces zakupowy.

Twoja miejscowość:

Zamów rozmowę

Zostaw nam swój numer telefonu, a my oddzwonimy do Ciebie!

Zamów rozmowę

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji na stronie: Polityka prywatności.