Na panelu pojawił się komunikat "Brak transmisji", co to znaczy i co trzeba zrobić?

Kiedy na panelu Pieca na Pellet pojawi się komunikat "Brak Transmisji" - Co to oznacza i co robić?

Komunikat "Brak Transmisji" na panelu wyświetlacza kotła na pellet może budzić niepokój, ale zazwyczaj jest to problem, który można szybko rozwiązać. Jest to sygnał o braku połączenia lub komunikacji z modułem A regulatora kotła.

Co oznacza komunikat "Brak Transmisji"?

Gdy na panelu wyświetlacza Twojego kotła na pellet pojawia się komunikat "Brak Transmisji", oznacza to, że doszło do problemu w połączeniu lub komunikacji między panelem a modułem A regulatora. Jest to ważny element systemu, który odpowiada za prawidłowe działanie i kontrolę pracy kotła.

Jak postępować w przypadku pojawienia się komunikatu?

  • Zresetuj regulator kotła, odłączając wygaszony kocioł od źródła zasilania elektrycznego na około 10 sekund.
  • Sprawdź, czy złącza przewodu łączącego Panel Wyświetlacza z Modułem A są poprawnie wpięte w odpowiednie gniazda.

Jeśli powyższe kroki nie rozwiążą problemu, konieczne może być zgłoszenie awarii. Prosimy w takim przypadku o wizytę na stronie https://www.hkslazar.pl/serwis,awaria.html, aby zgłosić problem i umówić wizytę serwisanta.

Znaczenie regularnego serwisu i kontroli Kotłów na Pellet

Regularna kontrola i serwisowanie kotła na pellet są kluczowe dla zachowania jego sprawności i bezpieczeństwa użytkowania. Dlatego zalecamy regularne przeglądy techniczne, które pomogą uniknąć większych problemów i zapewnią długotrwałą i efektywną pracę urządzenia.

Stronę www HKS Lazar szukano po słowach kluczowych: piece na pellet brak transmisji, brak transmisji na panelu kotła na pellet, błąd kotła na pellet, serwis kotłów na pellet, jak zresetować kocioł na pellet, problem z piecem na pellet.

W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości dotyczących obsługi i funkcjonowania Państwa kotła na pellet, serdecznie zapraszamy do kontaktu z naszym działem technicznym, który z przyjemnością pomoże rozwiązać wszelkie problemy oraz odpowie na pytania. Czekamy pod adresem mailowym faq@hkslazar.pl oraz w wiadomości prywatnej na naszym fanpage: https://www.facebook.com/HKS.LAZAR/

Nowoczesne urządzenia grzewcze HKS Lazar

Nowoczesne urządzenia grzewcze

Artykuły

Pellet ON - Chcesz ogrzewać swój dom PELLETEM?

Chcesz to robić oszczędnie i wygodnie? Na co zwrócić uwagę? To musisz wiedzieć!

czytaj
Internet w Kotłowni CO

Sterowanie kotłem C.O. przez Internet to nie tylko szpan!

czytaj

FAQ

Jak zgłosić rozruch, przegląd czy awarię kotła HKS Lazar?

Aby zgłosić rozruch prosimy o wypełnienie formularza rozruchu: zgłoś rozruch Aby zgłosić przegląd prosimy o wypełnienie formularza przeglądu: zgłoś przegląd Aby zgłosić awarię prosimy...

czytaj
Jaka jest waga pieca na pellet Smartfire 11/130?

Waga pieca na pellet SF 11/130 to ok 350 kg. Jest możliwość demontażu zasobnika i obudowy na czas transportu.

czytaj
Zgłoś: Rozruch / Przegląd / Awaria

Znajdź na stronie:

Wpisz szukaną frazę:

Wybierz swój język:

Choose your language:

Polski Angielski Niemiecki Francuski Czeski

Skontaktuj się z nami

Przejdź do kontaktu Zamów rozmowę
Oblicz jakiej mocy pompę ciepła potrzebujesz. Oblicz i otrzymaj darmową wycenę
Oblicz jakiej mocy kotła na pelet potrzebujesz. Oblicz i otrzymaj darmową wycenę

Jak kupić produkty HKS Lazar?

Wpisz swoją miejscowość w poniższej rubryce a nasz doradca klienta udzieli Ci dodatkowych informacji oraz przeprowadzi przez proces zakupowy.

Twoja miejscowość:

Zamów rozmowę

Zostaw nam swój numer telefonu, a my oddzwonimy do Ciebie!

Zamów rozmowę
Oblicz jakiej mocy pompę ciepła potrzebujesz. Oblicz i otrzymaj darmową wycenę