Formularz zgłoszenia przeglądu produktów HKS Lazar


kW

Koszt przeglądu rocznego *
Kotły do 50 kW (łącznie z 50 kW) - 330,00 PLN brutto / 268,29 PLN netto
Kotły pow. 50 kW mocy - 492,00 PLN brutto / 400,00 PLN netto

Szanowni Państwo! Przeglądy realizowane są do 1 miesiąca od daty zgłoszenia. W terminie od 1 października do 31 grudnia okres ten może się wydłużyć do 3 miesięcy. Dla zachowania gwarancji ważna jest data zgłoszenia.


Drodzy klienci, informujemy, że w trosce o zdrowie Państwa i naszych pracowników przeglądy będą realizowane w późniejszych terminach. Dla celów utrzymania gwarancji znaczenia ma data zgłoszenia. Prosimy również o nie przebywanie w pomieszczeniach, w których pracują nasi serwisanci. Liczymy na zrozumienie.


token

* - pola wymagane

Państwa zgłoszenie przeglądu zostanie zarejestrowane w naszym systemie.
W terminie do 30 dni roboczych nasz serwisant skontaktuje się z Państwem w celu ustalenia daty przeglądu.

Z uwagi na pandęmię Covid-19 terminy realizacji mogą się wydłużyć do 3 miesięcy. Dla zachowania gwarancji ważna jest data zgłoszenia. Liczymy na zrozumienie.

Nowoczesne urządzenia grzewcze HKS Lazar

Nowoczesne urządzenia grzewcze

Artykuły

Dyrektywa Ecodesign dla kotłów na pellet - co oznacza jej wprowadzenie?

Wchodząca w życie z dniem 1 stycznia 2020 roku Dyrektywa Ecodesign wprowadza nowe wymogi dla niektórych produktów trafiających do obrotu na terenie Unii Europejskiej.

czytaj
Kolejne zmiany na rynku czynników chłodniczych F-gaz

Mając świadomość, że wiele informacji na temat wycofywania gazów fluorowanych (m.in.: R134a, R404A, R407C, R410A, R417A i R419A) F-gaz z rynku nie dociera do Państwa, przedstawiamy materiały uświadamiające skalę podjętych działań w EU.

czytaj

FAQ

Co to jest kalibracja zasobnika na pellet i jak ją wykonać?

Procedura kalibracji umożliwia regulatorowi kotła na pellet wyznaczenie czasu pracy podajnika pomiędzy rozpoczęciem kalibracji przez wybór opcji "Poziom paliwa 100%", a zakończeniem kalibracji...

czytaj
Na panelu pojawił się komunikat "Brak transmisji ", co to znaczy i co trzeba zrobić?

Komunikat "Brak Transmisji" wyświetlany na Panelu Wyświetlacza oznacza brak poprawnego połączenia i/lub komunikacji z Modułem A regulatora kotła. W takim przypadku należy: zresetować...

czytaj
Zgłoś: Rozruch / Przegląd / Awaria

Znajdź na stronie:

Wpisz szukaną frazę:

Wybierz swój język:

Choose your language:

Polski Angielski Niemiecki Francuski

Skontaktuj się z nami

+48 32 47 57 123 Zamów rozmowę sekretariat@hkslazar.pl Przejdź do kontaktu
Oblicz jakiej mocy pompę ciepła potrzebujesz. Oblicz i otrzymaj darmową wycenę
Oblicz jakiej mocy kotła na pelet potrzebujesz. Oblicz i otrzymaj darmową wycenę

Jak kupić produkty HKS Lazar?

Wpisz swoją miejscowość w poniższej rubryce a nasz doradca klienta udzieli Ci dodatkowych informacji oraz przeprowadzi przez proces zakupowy.

Twoja miejscowość:

Zamów rozmowę

Zostaw nam swój numer telefonu, a my oddzwonimy do Ciebie!

Zamów rozmowę
Oblicz jakiej mocy pompę ciepła potrzebujesz. Oblicz i otrzymaj darmową wycenę
Oblicz jakiej mocy kotła na pelet potrzebujesz. Oblicz i otrzymaj darmową wycenę
Zatrudnimy serwisanta.

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji na stronie: Polityka prywatności.